Daniel Bajer

Anita Michalska

Coach i Trener Praktyk Biznesu

    
    

 

 

DOŚWIADCZENIE:

Posiada ponad 8 letnie doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej. Od ponad 3 lat prowadzi ze wspólnikami firmę Consiliaris Rozwiązania Finansowe, a od kwietnia 2012 roku także Consiliaris Perspektywy. Również od 3 lat prowadzi indywidualne sesje coachingowe oraz warsztaty m.in. z pozyskiwania i obsługi klienta.

 Ukończyła Szkołę Trenerów Wszechnicy UJ, Szkołę Profesjonalnego Coachingu w Krakowie. Jest certyfikowanym Trenerem Praktykiem Biznesu oraz certyfikowanym Coachem Praktykiem Biznesu w ramach Norman Benett Academy. Posiada certyfikat Szkoły Transformacyjno-Rozwojowej prowadzonej w ramach Szkoły Doskonalenia Trenerów przez firmę GT Mentor. Ukończyła kurs RTZ drugiego stopnia „Od chaosu do samoorganizacji"; zaawansowany kurs drugiego stopnia w praktyce Racjonalnej Terapii Zachowania wraz z warsztatami. We wrześniu 2011 otrzymała certyfikat pierwszego stopnia ze stosowania metody Mind-Body Bridging, której autorem jest Stanley H. Block.

Wszystkie szkolenia, które prowadzi, oparte są o najnowsze odkrycia z dziedziny psychologii, zarządzania, marketingu, coachingu oraz dziedzin pokrewnych. Promuje myślenie systemowe (wpływ jednostki na system i systemu na jednostkę) i kontrolowanie konceptualne (poprzez kulturę, wartości, misję i wizję firmy). Kładzie mocny nacisk na rozwój jednostki i firmy dzięki wydobyciu najważniejszych zasobów zarówno pracowników, jak i samej organizacji.

W latach 2007-2010 świadczyła usługi sprzedażowe dla Deutsche Banku PBC S.A., jednocześnie prowadząc coaching on job dla współpracowników oraz szkolenia produktowe dla współpracowników i partnerów biznesowych.

Pracowała m. in. dla: Biura Nieruchomości BT, Biura Nieruchomości Attyka, Money Expert, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Investment Group, Skanska, Lokomocjon, BPH, Interii, Getin Banku. Obecnie współpracuje z takimi firmami szkoleniowymi jak Nowe Motywacje, czy entrepreno.

Ciągle szuka, poszerza horyzonty. Preferuje „pracohobbyzm", co oznacza, że praca z drugim człowiekiem nie jest dla niej pracą, tylko pasją.

 

ZAKRES MENTORINGU:

  • Nowoczesne pozyskiwanie klienta poprzez rekomendacje, networking i internet
  • Praca z demotywacją własną i pracowników
  • Kreatywne rozwiązywanie problemów
  • Praca nad relacją w firmie
  • Kontrolowanie konceptualne i działanie w oparciu o misję, wizję i wartości