Daniel BajerIzabela Krejca-Pawski

Trener, prowadzi firmę IKP Szkolenia 

    
    

 

 

DOŚWIADCZENIE:

09.2013r. - obecnie
Trener biznesu
, właściciel IKP Szkolenia

04.2013 - 09.2013 Direct Center Sp. z o.o. - projekty Play oraz T-mobile Polska S.A.
Trener wewnętrzny - prowadzenie szkoleń sprzedażowych dla konsultantów oraz warsztatów dla managerów liniowych z zakresu budowania i zarządzania zespołem, zarządzania czasem i osiągania celów. Prowadzenie coachingów „on the job" dla konsultantów i odsłuchiwanie rozmów.

02.2011 - 04.2013 AP Edukacja Sp. z o.o. Centrum Szkoleniowe w Krakowie
Koordynator ds. rozwoju sprzedaży - zarządzanie sprzedażą, szkolenia produktowe i sprzedażowe dla specjalistów ds. telefonicznej sprzedaży oraz dyrektorów oddziałów (w ramach całej spółki). Odsłuchiwanie rozmów telefonicznych i coaching. Rekrutacja pracowników oraz współpracujących trenerów.

06.2010 - 11.2010r. Novitel - Call Center, projekt Orange
Kierownik i trener działu sprzedaży – zarządzanie sprzedażą, rozliczanie działu sprzedaży, prowadzenie szkoleń produktowych, stanowiskowych i sprzedażowych oraz tworzenie skryptów. Odsłuchy rozmów i coaching sprzedażowy. Stworzenie polityki szkoleniowej. Budowanie programów motywacyjnych.

04.2009 - 06.2010r. Światjestmały.pl portal społecznościowo-podróżniczy
Koordynator projektu - pozyskiwanie partnerów biznesowych, nadzór nad realizacją projektu. Zarządzanie zespołem projektowym i wykonawczym. Tworzenie procedur i opracowywanie materiałów szkoleniowych. Prowadzenie szkoleń produktowych, sprzedażowych i stanowiskowych.

03.2007 - 01.2010r. Centrum Szkolenia i Promocji SYSTEM s.c.
Specjalista ds. sprzedaży szkoleń - telefoniczna sprzedaż szkoleń księgowo-kadrowych oraz budowanie długofalowych kontaktów z klientami biznesowymi, organizacja szkoleń otwartych i zamkniętych.

01.2006 - 11.2006r. Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o. Call Center
Doradca klienta- Infolinia Banku BPH S.A. - sprzedaż produktów bankowych w ramach akcji wychodzących oraz wsparcie infolinii produktowej w zakresie sprzedaży produktów kredytowych.

 

ZAKRES MENTORINGU:

  • Techniki sprzedaży
  • Negocjacje biznesowe
  • Relacje z klientami
  • Podnoszenie codziennej efektywności w zarządzaniu czasem i biznesem