Daniel Bajer

Jacek Studziński

Psycholog, muzyk, konsultant strategii komunikacji i marki

    
    

 

 

DOŚWIADCZENIE:

Nazywam się Jacek Studziński. Urodziłem się w 1976 roku.

W szkole podstawowej odkryłem w sobie potrzebę i umiejętność wystąpień publicznych.

W liceum pogłębiłem ją przez uczestnictwo w festiwalu teatralnym – pisałem scenariusze, reżyserowałem, opracowywałem muzykę do przedstawień.

Od młodych lat fascynowały mnie kwestie religii oraz ludzkiego umysłu.

Studiowałem psychologię na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie poznałem psychologię transpersonalną, łączącą moje zainteresowania umysłem i duchowością.

Przez 14 lat pracowałem jako planer strategiczny w największych agencjach reklamowych – od D'Arcy, przez Leo Burnett, GREY i TBWA. Opracowywałem strategie nowych marek, nowych produktów, prowadziłem warsztaty strategiczne, opracowywałem strategie kampanii reklamowych.

Przez rok pracowałem w Dubaju na kontrakcie doradcy ds. strategii komunikacji dla Emirates Group – właściciela m.in. linii lotniczych.

Prowadziłem szereg szkoleń z zakresu: architektury marki i zarządzania portfolio, planowania i prowadzenia kampanii reklamowych, badań rynku i poszukiwania insightów konsumenckich, tworzenia marek i innowacji.

Od dziecka bardzo interesowałem się też muzyką. Od 14 lat produkuję muzykę i gram na instrumentach perkusyjnych. Uczę się też uzdrawiania poprzez dźwięk ludzkiego głosu oraz przy pomocy mis tybetańskich i kryształowych. Wraz z moją partnerką prowadzimy koncerty i głęboko relaksujące „kąpiele w dźwiękach" dla firm, grup, par oraz indywidualne.

Medytuję i uczę się technik medytacji i uważności, jako metod zarządzania umysłem, przeciwdziałania stresowi i zwiększania efektywności.

Moją wizją jest świat, w którym rozwój wewnętrzny i duchowy człowieka jest tak samo atrakcyjny i popularny, jak dbanie o wygląd zewnętrzny.

Moją misją jest popularyzacja duchowego rozwoju przez moje własne świadectwo i naukę.

Moją strategią jest usunięcie „aspektu duchowego z duchowości" – mówienie o niej w sposób jak najbardziej przystępny, rozsądny i uzasadniony naukowo.

 

ZAKRES MENTORINGU:

  • Tworzenie wizji predsiębiorstwa, marki, produktu, usługi - strategia pozycjonowania
  • Architektura marki, portfolio
  • Przygotowywanie i prowadzenie działań komunikacyjnych (strategia komunikacji)
  • Badania i insighty konsumenckie, rozpoznanie rynku
  • Podejmowanie decyzji, psychologia