Daniel BajerKarolina Chrostek

Specjalistka ds. punktów krytycznych

    
    

 

 

DOŚWIADCZENIE:

Karolina specjalizuje się w zagadnieniu związanym ze społecznym ujęciem Internetu w kontekście działań firm w mediach społecznościowych, co oznacza, że pozwala zrozumieć, czym są social media i jak się w nich poruszać, aby osiągnąć cele strategiczne organizacji.

Na co dzień wspiera działania przedsiębiorstw dostarczając informacji o merytorycznie wysokiej jakości, prowadzi analizę danych oraz formułuje strategie komunikacji firmy z otoczeniem, na którą składa się szereg szczegółowych informacji płynących z rynku. W głównej mierze współpracuje ze środowiskiem start-upów, dla których przeprowadziła liczne szkolenia oraz warsztaty z zakresu e-marketingu kładąc duży nacisk na zagadnienie marketingu w social media.

Karolina rozpoczęła tego lata cykl bezpłatnych warsztatów z marketingu i sprzedaży w mediach społecznościowych, których celem jest podniesienie konkurencyjności organizacji działających na rynku śląskim, projekt został objęty Honorowym Patronatem Prezydenta Miasta Katowice. Przeprowadziła również kilka projektów szkoleniowych we współpracy m.in. z firmami takimi, jak Newspoint czy GetResponse, których efektem jest wypracowanie stałej współpracy z firmą Newspoint (monitoring Internetu).

Należy wspomnieć, że Karolina jest założycielką firmy Punkt Krytyczny, w której pełni funkcję konsultantki marketingowej, realizując zlecenia na dedykowane rozwiązania z zakresu komunikacji dla poszczególnych firm borykających się z konkretnymi problemami. Podwaliny zawodowe zdobywała kształcąc się w Szkole Zarządzania Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.

ZAKRES MENTORINGU:

  • Marketing i sprzedaż w social media
  • Strategia komunikacji firmy z otoczeniem
  • Analiza rynku
  • Marketing internetowy
  • Monitoring Internetu
  • Nowoczesne kanały komunikacji
  • Obsługa klienta online