Daniel Bajer

Mikołaj Szymański

Kerris

    
    

 

 

DOŚWIADCZENIE:

Zespół Keris stanowią trzy osoby: Andrzej Grużdź, Jakub Łączkowski oraz Mikołaj Szymański, absolwenci i studenci Szkoły Głównej Handlowej. Wspólne przedsięwzięcia biznesowe tworzą od lutego 2011 roku, kiedy to założyli agencję interaktywną Kerris Identify. Firma początkowo działała jako pion w ramach Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości przy SGH, zrzeszających wtedy około 120 młodych przedsiębiorców, a następnie uznana za jedną z najlepszych firm opuściła AIP i rozpoczęła działalność jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (luty 2012). W chwili obecnej pomysłodawcy skutecznie zarządzają zespołem składającym się z 10 osób i pomimo nasyconego rynku agencji interaktywnych w Polsce, firma Kerris Identify tworzyła projekty dla tak znanych podmiotów jak: Ernst&Young, Polnord S.A., Eko-Park S.A., Uniwersytet Warszawski, Szkoła Główna Handlowa, Pirelli PKO Real Estate, Langloo.com S.A. Agencja interaktywna Kerris Identify sp. z o.o. jest również agencją obsługującą Deutsche Bank PBC S.A. w Internecie oraz współpracuje z grupami K2 oraz Interia.

Pomysłodawcy tworzą również w ramach spółki Kerris Mobile startup Locave wraz z funduszem inwestycyjnym AIP Seed Capital. Jest to platforma do monitorowania pracowników mobilnych oparta na geolokalizacji.

ZAKRES MENTORINGU:

  • E-biznes
  • E-commerce
  • Social Media
  • Rozwiązania mobilne